Departamentul de Marketing, Imagine, Comunicare şi Fundraising (D-MICF)


Departamentul de Marketing, Imagine, Comunicare şi Fundraising (D-MICF) funcţionează în cadrul Asociaţiei CCSISEO pe baza prevederilor din statut şi din regulamentul de ordine interioară.

Acţiunile D-MICF au în vedere următoarele componente:

  • creearea de materiale şi campanii de promovare - afişe, mape, pliante, obiecte personalizate, siglă, roll up, site (inclusiv administrare şi reactualizare informaţii) - , creare şi trimitere de invitaţii pentru diverse evenimente;
  • crearea şi dezvoltarea relaţiilor de comunicare cu reprezentanţii mass media;
  • menţinerea relaţiilor eficiente cu instituţiile şi cu toate asociaţiile de profil;
  • atribuţii de comunicare şi PR ( ştiri, newsletters, etc);
  • participarea la întâlniri de networking pentru promovarea serviciilor oferite de către asociaţie;
  • stabilirea de noi ţinte pentru asociaţie, pentru membri săi;
  • atragerea de parteneriate şi sponsorizări în vederea susţinerii materiale a activităţilor desfăşurate de către asociaţie;
  • negocierea de contracte de sponsorizare cu companii, stabilirea de contacte şi parteneriate durabile cu acestea;
  • oferirea în mod constat de feedback atât la sponsori, cât şi la ceilalţi parteneri;
  • gestionarea comunităţii de donatori, elaborarea şi aplicarea strategiei de loializare.

Componenţa D-MICF


Conf. univ. dr. Carmen Vasile

Director D-MICF

Analist programator şi programator web Munteanu Emma

Consilier D-MICF

Inginer Cheregi Adrian

Specialist D-MICF / Responsabil pagină web

Inginer Szikszai Forgaciu Edina

Referent D-MICF

Inginer Şandro Cristian

Referent D-MICF

Stud. Avram Jessica

Referent D-MICF